100 bin avronun altına inmememiz lazım.. Bu yapılan ‘i..lik”, “o...luk”
100 bin avronun altına inmememiz lazım.. Bu yapılan ‘i..lik”, “o...luk”

Yorumlar9

  • Misafir 22 dakika önce Şikayet Et
    Hakikaten birde kamera bantlama mevzusu var idi İbb'nin.
    Cevapla
  • Adnan Öz 1 saat önce Şikayet Et
    üstlerine çorba dökmesinler diye kameraları bantlamadımılar .yoksa yanlışmı
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Ömer KILIÇLAR 1 saat önce Şikayet Et
    Allah razı olsun kardeşim. Rabbim sizleri adaletten ayırmasın.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Halil SİNANOĞLU 2 saat önce Şikayet Et
    Adam, Adalar Belediye Başkanı olabilmek için "EKO sistem'e " ne kadar yatırım yaptı . Bileniniz var mı? Bilip bilmeden konuşuyorsunuz.(!) Aşağısı kurtarmaz. Doğrudur.
    Cevapla Toplam 9 beğeni
  • Misafir 2 saat önce Şikayet Et
    Doğru söylüyorsun da diğer partiler ak pak mı? Onlarada bakmak lazım.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Vatandaş 2 saat önce Şikayet Et
    Bakılıyor zaten bakılanlardan çıkan bunlarmış. Tatmin olmadınız herhalde. Geriye dönükte bakabilirsiniz. Her gün bir şeyler çıkıyor ardı arkası kesilmiyor.
    Toplam 2 beğeni
  • Adem 2 saat önce Şikayet Et
    Topladıkları parayı bölüşme konusunda anlaşamıyorlar.
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • AĞACAN 3 saat önce Şikayet Et
    Kaleminize , yüreğinize sağılık sayın Hocam.
    Cevapla Toplam 8 beğeni
  • misafir 4 saat önce Şikayet Et
    vip koruması için olmazsa olmaz olan kameralar bantlanıyorsa... (zira o adam kameralar izlenerek bulundu)
    Cevapla Toplam 6 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat