100 bin avronun altına inmememiz lazım.. Bu yapılan ‘i..lik”, “o...luk”
Yorumlar9
Misafir22 dakika önceŞikayet Et
Hakikaten birde kamera bantlama mevzusu var idi İbb'nin.
BeğenCevapla
Adnan Öz1 saat önceŞikayet Et
üstlerine çorba dökmesinler diye kameraları bantlamadımılar .yoksa yanlışmı
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Ömer KILIÇLAR1 saat önceŞikayet Et
Allah razı olsun kardeşim. Rabbim sizleri adaletten ayırmasın.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Halil SİNANOĞLU2 saat önceŞikayet Et
Adam, Adalar Belediye Başkanı olabilmek için "EKO sistem'e " ne kadar yatırım yaptı . Bileniniz var mı? Bilip bilmeden konuşuyorsunuz.(!) Aşağısı kurtarmaz. Doğrudur.
BeğenCevaplaToplam 9 beğeni
Misafir2 saat önceŞikayet Et
Doğru söylüyorsun da diğer partiler ak pak mı? Onlarada bakmak lazım.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Vatandaş2 saat önceŞikayet Et
Bakılıyor zaten bakılanlardan çıkan bunlarmış. Tatmin olmadınız herhalde. Geriye dönükte bakabilirsiniz. Her gün bir şeyler çıkıyor ardı arkası kesilmiyor.
BeğenToplam 2 beğeni
Adem2 saat önceŞikayet Et
Topladıkları parayı bölüşme konusunda anlaşamıyorlar.
BeğenCevaplaToplam 8 beğeni
AĞACAN3 saat önceŞikayet Et
Kaleminize , yüreğinize sağılık sayın Hocam.
BeğenCevaplaToplam 8 beğeni
misafir4 saat önceŞikayet Et
vip koruması için olmazsa olmaz olan kameralar bantlanıyorsa... (zira o adam kameralar izlenerek bulundu)
Yorumlar9