Erdoğan neden ‘bölgemiz uçurumun kıyısından döndü” dedi?
Erdoğan neden ‘bölgemiz uçurumun kıyısından döndü” dedi?

Yorumlar10

  • Skdldğ 33 dakika önce Şikayet Et
    Reis doğru söylemişim uçurumdan döndüler Yoksa her şey Meydana çıkacaktı
    Cevapla
  • GAYEMİZ 1 saat önce Şikayet Et
    Kürdün farsın arabın, varlığın sömürmek değil, daha fazla huzur, daha fazla yatırım gelip tüm bölgenin kalkınmasını sağlamak. Coğrafyamızın kan gölü olmasını engellemek, israil ve abd de tam tersine davranıyor. Türkiye olmazsa kimse bunlara engel olamaz. Rusya ve çinde kendi menfaatleri peşinde
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • sinan 2 saat önce Şikayet Et
    Allah devletimizi ve milletimizi korusun helal olsun REİS iyiki varsın
    Cevapla Toplam 5 beğeni
  • yavru vatan 2 saat önce Şikayet Et
    bu coğrafyada bizde deriniz dedik birilerine- ta ki artık savunmadan çıkıp gövde gösterisi zamanı geldi diye düşünüyorum. Çünkü sürekli birilerininin oyununu bozuyoruz bunda başarılıyız. ARtık oyun kurma zamanı gelmedi mi ? Saygı ve seygiyle.
    Cevapla Toplam 6 beğeni
  • Dadaş 9 dakika önce Şikayet Et
    Bir oyunu bozabilmek için, karşıt bir oyun gerekir. Demek ki artık oyun kuruyoruz, bunu fark edelim artık. Bu ülke bu millet adım adım gücünü her alanda ortaya koyuyor. Allah yar ve yardımcımız olsun. Allah sana hayırlı ömürler versin Reisim
  • Söğüt_15 2 saat önce Şikayet Et
    Allah razı olsun Abdülhamit han neyse Erdoğan odur 1908 e kadar koca ülkeyi öyle böyle ayakta tutmuş Abdülhamit han lakin 1908 de darbe sonrası başa gelen İTTİHAT yani chp zihniyeti 1908 1915 arasında koca imparatorluğu bozuk para gibi harcamış bugün de aynı durum Ekrem Özgür başa gelsin en fazla 3 yıl içinde Rusya ile savaştayız
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • Yarkan 2 saat önce Şikayet Et
    Terörsüz Türkiye inşaallah kıyamete kadar devam eder bölgesiyle
    Cevapla Toplam 4 beğeni
  • Yusuf 3 saat önce Şikayet Et
    Güzel tesbit olmuş üstad lakin Syn Erdoğan, syn Fidan kadar bu işin temelini atan ve 35 yıldır Türkiye'de siyasete yön veren syn Bahçeli'yi de unutmamak lazım değil mi??
    Cevapla Toplam 7 beğeni
  • Mir 3 saat önce Şikayet Et
    Devlet Bahçeli'nin aykırı çıkışlarının sebebi anlaşılmıştır... Devlet olmak başka birşey...
    Cevapla Toplam 3 beğeni
  • misafir 3 saat önce Şikayet Et
    Ağzınıza sağlık Mehmet bey, hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bunu biz okuyucu kesime anlatan sizin gibi gazeteciler olduğu müddetçe sırtımız yere gelmez, emeğinize sağlık,,,
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Myka 3 saat önce Şikayet Et
    entersan bir soru değil mi, yazarın sorusu ?
    Cevapla Toplam 1 beğeni
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat