Erdoğan neden ‘bölgemiz uçurumun kıyısından döndü” dedi?
Yorumlar10
Skdldğ33 dakika önceŞikayet Et
Reis doğru söylemişim uçurumdan döndüler Yoksa her şey Meydana çıkacaktı
BeğenCevapla
GAYEMİZ1 saat önceŞikayet Et
Kürdün farsın arabın, varlığın sömürmek değil, daha fazla huzur, daha fazla yatırım gelip tüm bölgenin kalkınmasını sağlamak. Coğrafyamızın kan gölü olmasını engellemek, israil ve abd de tam tersine davranıyor. Türkiye olmazsa kimse bunlara engel olamaz. Rusya ve çinde kendi menfaatleri peşinde
BeğenCevaplaToplam 4 beğeni
sinan2 saat önceŞikayet Et
Allah devletimizi ve milletimizi korusun helal olsun REİS iyiki varsın
BeğenCevaplaToplam 5 beğeni
yavru vatan2 saat önceŞikayet Et
bu coğrafyada bizde deriniz dedik birilerine- ta ki artık savunmadan çıkıp gövde gösterisi zamanı geldi diye düşünüyorum. Çünkü sürekli birilerininin oyununu bozuyoruz bunda başarılıyız. ARtık oyun kurma zamanı gelmedi mi ? Saygı ve seygiyle.
BeğenCevaplaToplam 6 beğeni
Dadaş9 dakika önceŞikayet Et
Bir oyunu bozabilmek için, karşıt bir oyun gerekir. Demek ki artık oyun kuruyoruz, bunu fark edelim artık. Bu ülke bu millet adım adım gücünü her alanda ortaya koyuyor. Allah yar ve yardımcımız olsun. Allah sana hayırlı ömürler versin Reisim
Beğen
Söğüt_152 saat önceŞikayet Et
Allah razı olsun Abdülhamit han neyse Erdoğan odur 1908 e kadar koca ülkeyi öyle böyle ayakta tutmuş Abdülhamit han lakin 1908 de darbe sonrası başa gelen İTTİHAT yani chp zihniyeti 1908 1915 arasında koca imparatorluğu bozuk para gibi harcamış bugün de aynı durum Ekrem Özgür başa gelsin en fazla 3 yıl içinde Rusya ile savaştayız
BeğenCevaplaToplam 7 beğeni
Yarkan2 saat önceŞikayet Et
Terörsüz Türkiye inşaallah kıyamete kadar devam eder bölgesiyle
BeğenCevaplaToplam 4 beğeni
Yusuf3 saat önceŞikayet Et
Güzel tesbit olmuş üstad lakin Syn Erdoğan, syn Fidan kadar bu işin temelini atan ve 35 yıldır Türkiye'de siyasete yön veren syn Bahçeli'yi de unutmamak lazım değil mi??
BeğenCevaplaToplam 7 beğeni
Mir3 saat önceŞikayet Et
Devlet Bahçeli'nin aykırı çıkışlarının sebebi anlaşılmıştır... Devlet olmak başka birşey...
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
misafir3 saat önceŞikayet Et
Ağzınıza sağlık Mehmet bey, hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bunu biz okuyucu kesime anlatan sizin gibi gazeteciler olduğu müddetçe sırtımız yere gelmez, emeğinize sağlık,,,
Yorumlar10