Güzel yazmışsınız anayasa mutlaka değişmeli yazdıklarınız siyonistlerde olsa binlerce film ve dizi yaparlardı — okumuyoruz dizi ve kulaktan dolma bilgilerle yaşıyoruz —mafya dizileri yerine devlet tv leri gerçeği anlatan işlere mecbur tutsa yokmu bunun bir yolu
BeğenCevapla
YAVUZSULTANSELİMHAN54 dakika önceŞikayet Et
Pek muhterem Zekeriya SAY ağabeyim ben 70 yaşımdayım ama bu kaliteli FİKİR ve DÜŞÜNCELERİNİZDEN dolayı size AĞABEYİM diye hitap ediyorum.O devirleri hiç ama hiç unutamam.Benim seçip gönderdiğim HUKÜMETLERE karşı FAŞİSTTLERİN biri bir taraftan GÜRLÜYOR biri öbür TARAFINDAN GÜRLEYİP KÜKREYEREK ben evim de otururken dahi YÜREĞİMİ YARIYORLARDI.Necmeddin ERBAKAN liderime
BeğenCevapla
GULBETTİNHİKMETYAR56 dakika önceŞikayet Et
Pek muhterem Zekeriya SAY ağabeyim ben 70 yaşımdayım ama bu kaliteli FİKİR ve DÜŞÜNCELERİNİZDEN dolayı size AĞABEYİM diye hitap ediyorum.O devirleri hiç ama hiç unutamam.Benim seçip gönderdiğim HUKÜMETLERE karşı FAŞİSTTLERİN biri bir taraftan GÜRLÜYOR biri öbür TARAFINDAN GÜRLEYİP KÜKREYEREK ben evim de otururken dahi YÜREĞİMİ YARIYORLARDI.Necmeddin ERBAKAN liderime
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
osflunun komşusu1 saat önceŞikayet Et
abd tüm tuşları+puşları denedi ama YENEMEDİ BİZİ ŞİMDİ ERDOĞAN BÜÜÜYK LİDER DEYİP GEZİYORRRR
BeğenCevaplaToplam 3 beğeni
TİREBOLULUHASANAĞA1 saat önceŞikayet Et
Pek muhterem Zekeriya SAY ağabeyim ben 70 yaşımdayım ama bu kaliteli FİKİR ve DÜŞÜNCELERİNİZDEN dolayı size AĞABEYİM diye hitap ediyorum.O devirleri hiç ama hiç unutamam.Benim seçip gönderdiğim HUKÜMETLERE karşı DAŞİSTTLERİN biri bir taraftan GÜRLÜYOR biri
öbür TARAFINDAN GÜRLEYİP KÜKREYEREK ben evim de otururken dahi YÜREĞİMİ YARIYORLARDI.Necmeddin ERBAKAN liderim
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
BURHANEDDİNRABBANİ1 saat önceŞikayet Et
Pek muhterem Zekeriya SAY ağabeyim ben 70 yaşımdayım ama bu kaliteli FİKİR ve DÜŞÜNCELERİNİZDEN dolayı size AĞABEYİM diye hitap ediyorum.O devirleri hiç ama hiç unutamam.Benim seçip gönderdiğim HUKÜMETLERE karşı DAŞİSTTLERİN biri bir taraftan GÜRLÜYOR biri
öbür TARAFINDAN GÜRLEYİP KÜKREYEREK ben evim de otururken dahi YÜREĞİMİ YARIYORLARDI.Necmeddin ERBAKAN lideri
BeğenCevapla
BURHANEDDİNRABBANİ1 saat önceŞikayet Et
HUKÜMET olmuş İKTİDR olmamamiştı.Ama benim DÜNYA LİDERİM sayın RTR geldi hem HUKÜMET hemde İKTİDAR olarak hepsini TOKATLAYIP ATMIŞTIR.Rutbelerini söküp ÇÖPE ATMIŞTIR.Bir genarel hiç unutamam gazetecilere RECEBİ GÖRDÜNÜZ mü HAVLAMASI
halen gözümün önünde,bir genaralde burada içki yasağımı var maaları ŞARAPLARDA DONATIN KÜKREMESİNDE BULUNMUŞTUR.
BeğenCevapla
Recai2 saat önceŞikayet Et
Hiç düşündük mü; Cumhuriyet'e geçiş ile beraber, bütün memlekette ortaya çıkan başkaldırılar ve her 10 yılda yapılan askeri ihtilaller (ki arkasında dış devletler vardı) ve siyasetin her kalkınma hamlesine ve her önemli büyük eserlere "takoz" konmasına ve halkın inancının şiddetle bastırılmasına....ve nihayet tüm bu kin/hınçın SEBEBİ nedir? Yapan KİMDİR? NEDEN KAYNAKLANIYOR?
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
NİYAZİ KARACA2 saat önceŞikayet Et
Bu zihniyetin özellikle üniversitelerde nüfuzunu devam ettirdiğini düşünmekteyim. Fetö mücadelesinin daha net yapılması ülkemizin geleceği açısından önemli, toplumdaki yaygın görüş alt tabaka temizlendi ama üst tabakaya bir şey olmadığı yönünde.
BeğenCevaplaToplam 2 beğeni
Hakan Ay2 saat önceŞikayet Et
Bu fetöcü hakan şükür hala milletvekili maaşı alıyor mu ?
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Abdulbaki Yesil2 saat önceŞikayet Et
Ergenekon d Fetö projesiydi kardeş, Fetö generalleri kullanarak Akpartiyi devirmeknistedi, Genel Kurmayın lambaları sabaha kadar yanıktı manşeti ile Genç Subaylar manşeti Mit tırları vs aynı odakların projeleriydi 28 Şubat da Balyoz da Ergenekon15 tem hep aynı elinmişi. İilker Başbuğ Balbay vs hangi saftalar şimdi iyi bak arada birkaç kişi hariç kendi adamlarıydı. Oyun içinde oyun.
BeğenCevaplaToplam 1 beğeni
Süleyman2 saat önceŞikayet Et
Buna şike davasını da kumpas diyerek kurtulan feneri de ekleyin. Balyozdan, ergenekondan yırtanlar neyse şikeden yırtanlar da odur. Darbenin de, hırsızlığın da, haksızlığın da büyüğü küçüğü olmaz. Bence de yetmez. O şike davası da yeniden açılmalıdır.
Yorumlar12