Tarım ve Sanayide Vergi Yükü Yarıya Düşüyor
Tarım ve Sanayide Vergi Yükü Yarıya Düşüyor

Yorumlar13

  • Sanane 3 hafta önce Şikayet Et
    Çok haklısınız İsmail bey
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Ali 1 ay önce Şikayet Et
    Gelir yerine Servete göre vergilendirilme gelmeli, zenginler kazandıkları masraf gösterip gelir vergisinden kaçınıyorlar...
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • 50 yaş 1 ay önce Şikayet Et
    Gecikme zamları çok yüksek neredeyse yıllık yüzde 50'yi buluyor, 36 Aydan 72 aya kadar vade yapılandırması geldi diyorlar Buna da çok yüksek gecikme zamları ekliyorlar her vergi de taksitlendirmeye girmiyormuş
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Bahtınyar 1 ay önce Şikayet Et
    Topçu popçuya niye dokunulmuyor.... 22 yaşındaki topçu 998 milyon lira yıllık maaş nasıl alır... emeklinin 20 bin aldığı ülkede... iyi de kiralar 33 bin... hadi 23 bin olsun...
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Murat SEVER 1 ay önce Şikayet Et
    Elinize emeğinize sağlık çok bilgilendirici olmuş
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Ahmet 1 ay önce Şikayet Et
    Asgari ücretli vergi verir ama çiftçi vermez
    Cevapla Toplam 2 beğeni
  • Selçuk Ş 1 ay önce Şikayet Et
    Tebrik ederim elinize sağlık...
    Cevapla
  • Fatih Kara 1 ay önce Şikayet Et
    Bu dosya masada kalır. Masadan kalkamaz.
    Cevapla
  • Bence 1 ay önce Şikayet Et
    Kamudaki Doktorlar sanayiciden de zenginlerden de daha fazla vergi veriyor. Yüzde 15 e sabitlense.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Mısıroğlu 1 ay önce Şikayet Et
    Çift maaşlı memurlardan sosyal güvenlik kesintisi yapılmalı
    Cevapla
  • AKSARAY'LI 1 ay önce Şikayet Et
    Memurların da gelir vergisi %15'e sabitlensin.
    Cevapla Toplam 1 beğeni
  • Sefa 1 ay önce Şikayet Et
    Memur ne üretiyorda vergi indirimi olsun ..??? Çok geliyorsa bırak memurluğu üretim yap ...!!! Oturduğun yerden 86 milyona yük oluyorsun
    Toplam 3 beğeni
  • Aksaray 1 ay önce Şikayet Et
    Memurlar kral gibi yaşıyor az bile bu vergi
Haber7 Mobil Sayfa Banner'ı Kapat