İran Meclis Başkanı Laricani'nin Covid-19 testi pozitif çıktı

İran Meclis Başkanı Ali Laricani'nin yeni tip koronavirüs (Covid-19) testinin pozitif çıktığı belirtildi.

İran Meclis Başkanı Laricani'nin Covid-19 testi pozitif çıktı
İran Meclis Başkanı Laricani'nin Covid-19 testi pozitif çıktı
GİRİŞ 02.04.2020 21:34 GÜNCELLEME 02.04.2020 21:35

İran'da koronavirüs vakaları ve ölümleri artmaya devam ediyor.

 

 

İran Meclisi Kültür ve Halkla İlişkiler Ofisinden yapılan yazılı açıklamada, Meclis Başkanı Laricani'nin Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Açıklamada, Laricani'nin karantinaya alınarak tedavisine başlandığı ifade edildi.

 

 

YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
DİĞER HABERLER
6 ay sonra bir ilk olabilir! Analistler işareti verdi: Yatırımcı 23 Temmuz'a kilitlendi
28 Şubat kafası bitmedi! Hafızlardan rahatsız olup yürüyüş yaptılar