Beyaz Saray duyurdu! Trump, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştü.
Görüşmeye ilişkin açıklamayı İletişim Başkanı Burhanettin Duran NSosyal hesabından paylaştı.
Duran, "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi" dedi.
Görüşmede İran ve Körfez ülkelerindeki son durum ve güncel gelişmelerin ele alındığı bildirildi.
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Donald Trump ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
— Burhanettin Duran (@burhanduran) February 28, 2026
Görüşmede İran ve Körfez ülkelerindeki son durum ve güncel gelişmeler ele alındı.
BEYAZ SARAY DA DUYURDU
Beyaz Saray, ABD Başkanı Donald Trump ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın görüştüğünü açıkladı.
Açıklamada Trump'ın Türkiye'nin dışında İngiltere ve Kuveyt liderleriyle de görüştüğü bilgisi verildi.
President Trump just spoke with the leaders of the UK, Kuwait, and Turkey.
— Karoline Leavitt (@PressSec) February 28, 2026
-
Fatih 3 ay önce Şikayet EtDostlar yine gorusmusBeğen
-
Misafir 3 ay önce Şikayet EtDostuna yakın ol düşmanına daha yakın ol bay kemal gibi ne işimiz var suriyede dersinizBeğen Toplam 2 beğeni
-
Misafir 3 ay önce Şikayet Etİsrailin ABD gücünü istediği şekilde kullanma keyfiyeti insanlık için son derece tehlikeli olmaktadır. İnsan türü kendi kendini yok ediyor.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Halit 3 ay önce Şikayet EtAllah savunma sanayimize güç kuvvet vereBeğen Toplam 5 beğeni
-
Kamil 3 ay önce Şikayet EtAmerika petrol zenginidir . Kanada , Grönland ve Arktikler petrolüne kolayca sahip olur . İran petrolüne çok da ihtiyacı yoktur . Lakin aynı zamanda Hegemoniktir . İran , Türkiye arabulucuğunu kabul etseydi , Hem kendini hem de bölgeyi zarara uğratan sancılı bir sürece maruz kalmayacaktı .Beğen Toplam 5 beğeni

