İspanya Prensesi "başkomutan" olmak için uçaktan atladı
Madrid'deki Kraliyet Sarayı, İspanya tahtının varisi Prenses Leonor'un Murcia'da bulunan Askeri Paraşüt Okulu'ndaki temel paraşütçü eğitimini tamamladığını duyurdu. Leonor, tahta çıktığında İspanya Silahlı Kuvvetleri Başkomutanı olacak.
İspanya Kraliyet Sarayı, İspanya tahtının 20 yaşındaki veliahtı Prenses Leonor'un güneydoğudaki Murcia Askeri Paraşüt Okulu'nda temel paraşütçü eğitimini tamamladığını açıkladı.
Leonor elli kadetle birlikte paraşütçü asker ünvanını ve beraberinde gelen nişanı elde etmek için uçaktan atladı.

Kral Felipe VI ile Kraliçe Letizia'nın kızı veliaht prenses, tahta çıktığında İspanya Silahlı Kuvvetleri Başkomutanı olacak.
Bu kurs, Leonor'un subaylık eğitiminin üçüncü ve son yılında bulunduğu Genel Havacılık ve Uzay Akademisi programının parçası oldu.

Kariyerine 17 yaşında Zaragoza Kara Harp Akademisi'nde başlayan Leonor, aylarca süren Deniz Kuvvetleri gezisinin ardından eylülden beri Hava Kuvvetleri'nde görev yapıyor ve ilk solo uçuşunu da tamamladı.
Prensesin komutanlarının aktardığına göre hayatta kalma eğitimini geçen ve son derece fit olan prenses "biraz utangaç görünse de aklı başında ve tedbirli olmasının yanı sıra kararlı ve düzenli bir tutum" sergiledi.
-
misafir 1 hafta önce Şikayet Etispanya yı başbakan yönetir meclisi vardır kraliyet yetkileri sembolik ve temsili düzeydedir anlayacağınız hiç bir yetkileri yok halkın parasıyla yiyip içiyor yatıyorlarBeğen Toplam 3 beğeni
-
Mehmet 1 hafta önce Şikayet EtSembolik ne demek sonuçta yetkisi var mı var. Bugün kullanmaz yarın kullanır, bu kral cesaret edemezse sonraki kral cesaret eder. Sonuçta yetki kimdeyse hüküm ondadır.Beğen
-
misafir34 1 hafta önce Şikayet Et*Burhan şu anda ispanyayı kim yönetiyor kanunları kim çıkarıyor kralmı başbakan mı Abd israile posta koyan israili her yede kınayan eleştiren kralmı başbakan Pedro Sanchezmi ???? kral halkın seçtiği meclisi fest edecek cesareti varmı ??? hepsi sembolik ününe gelir oda kabul ederBeğen
-
Burhan 1 hafta önce Şikayet EtSembolik falan değil, meclisten geçen yasaları kralın onaylaması gerekiyor. Kralın meclisi festhetme yetkisi bile var.Beğen Toplam 1 beğeni
-
Davut 1 hafta önce Şikayet EtIspanya halkina ve devletine Allah islami kabul etmeyi nasip etsin basarilar sayin prensesBeğen Toplam 2 beğeni
-
Osmanlı Başkenti 1 hafta önce Şikayet EtTam olarak öyle değil güzel kardeşim,bizimkiler değil sızmalar ve onların bizim kandırdıkları cahillerimiz diyelim.Beğen
-
Avşar 1 hafta önce Şikayet EtBizimkiler padişahı kaldırmak için uğraştılar, Avrupa'da krallık devam ediyor hemde gururla.Beğen Toplam 14 beğeni
-
ALİ çelik 1 hafta önce Şikayet EtEndülüs emevi devletini okusunlar gerçekedeniyeti öğrensinler....Beğen Toplam 4 beğeni