İzmir Çeşme'de yangın çıktı

İzmir Çeşme Çiftlikköy'de otluk alanda yangın çıktı.

GİRİŞ 01.04.2022 14:08 GÜNCELLEME 01.04.2022 15:00

Çiftlikköy ve Altınkum arasında otluk alanda başlayan alevler, bölgede etkili olan şiddetli rüzgar nedeniyle yayıldı.

Yangına İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ve İzmir İtfaiye Müdürlüğü`nden 4 arazöz, 1 su tankeri ve 2 dozerle müdahale başlatıldı.

 

YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
DİĞER HABERLER
Gebze'de 4 kişi hayatını kaybetmişti! Çöken bina ile ilgili nihai rapor savcılığa sunuldu
Canlı yayında çok konuşulacak iddia: İstanbul'da en az üç ilçe tekrar AK Parti'ye geçecek