Narkotik polisinden kaçamadılar: Kamp sandalyelerinden zehir çıktı!
Ordu’da polisin şüphe üzerine durdurduğu bir araçta yapılan aramada, kamp sandalyelerinin metal borularına gizlenmiş 1 kilo 50 gram metamfetamin ele geçirildi. Olayla ilgili adliyeye sevk edilen 3 şüpheli tutuklandı.
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde uyuşturucu rotalarını ve uyuşturucu madde taşıyan şüpheli araçları takibe alarak denetimlerini sıkılaştırdı. Elde edilen istihbari veriler ve yürütülen teknik takip neticesinde, şehre uyuşturucu getirdiği değerlendirilen lüks bir araç takibe alınarak güvenli noktada kıskıvrak durduruldu.

KAMP SANDALYELERİNİN METAL BORULARINI BÖLDÜLER
Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde araç içerisinde detaylı ve titiz bir arama yürüten narkotik timleri, bagaj kısmında bulunan kamp sandalyelerinden şüphelendi. Sandalyeleri didik didik inceleyen ekipler, metal aksamların içerisine uyuşturucu zulası yapıldığını fark etti. Sandalyelerin sökülen metal borularının iç kısımlarına gizlenmiş tam 1 kilo 50 gram metamfetamin maddesi ele geçirilerek muhafaza altına alındı.

3 ZEHİR TACİRİ KISKIVRAK YAKALANDI
Polis ekiplerinin dikkati sayesinde akılalmaz uyuşturucu sevkiyatı hüsranla sonuçlanırken, araç içerisinde bulunan K.Ş., M.K. ve Ö.K. isimli 3 şüpheli şahıs jandarma/polis ekiplerince kelepçelenerek gözaltına alındı. Suç unsuru uyuşturuculara ve sevkiyatta kullanılan materyallere mahkeme kararıyla el konuldu.

ZANLILARIN ÜÇÜ DE CEZAEVİNE GÖNDERİLDİ
İl Emniyet Müdürlüğündeki sorguları ve yasal işlemleri tamamlanan 3 zanlı, geniş güvenlik önlemleri altında adliyeye sevk edildi. Çıkarıldıkları mahkemede "Uyuşturucu Madde Ticareti Yapmak" suçundan hakim karşısına çıkan K.Ş., M.K. ve Ö.K. tutuklanarak ceza infaz kurumuna teslim edildi. Ordu Emniyeti, gençleri zehirlemeye çalışan odaklara karşı mücadelenin aralıksız ve kararlılıkla süreceğini bildirdi.