Eşine çay demlemeyi bile yasakladı: Yargıtay'dan emsal karar!
Bursa'da bir kadın kendisine çay demlemeyi bile yasaklayan eşine dava açtı. Emsal karar Yargıtay'dan geldi.
Bursa'da bir kadın, eşinin aşırı tutumlu davranmasından dolayı Aile Mahkemesi'nin yolunu tuttu. Kadın, eşinin eve kimsenin gelip gitmesinin istemediğini ve evin yaşanabilir şartlarda olmadığını iddia etti.
ÇAY DEMLEMEYİ BİLE YASAKLADI
Kadın, evin temel ihtiyaçlarının bile yeterince karşılanmadığını belirtti. İddiaya göre evde çay demlemek ve ışığı fazla uzun süre açık tutmak da yasaktı. Boşanmayı isteyen kadın, aylık bin 500 kira yoksulluk nafakasına, faiziyle birlikte 30 bin lira maddi, 50 bin lira da manevi tazminat talep etti.
Aşırı tutumlu eşe Yargıtay'dan kötü haber geldi. Elektrik faturası artacak diye eşi karanlıkta oturmaya zorlamak, ısınma kısıtlamasına gitmek, yiyecek israfı bahanesiyle evdeki temel gıdayı kısıtlamak boşanma ve maddi tazminat sebebi olarak gösterildi.
-
hasan ali kemal 9 dakika önce Şikayet Etadalete bak Allah aşkına o hakim yada savcı ya sormak lazım kadının doğru yada yalan söylemediğini nasıl anlıyor ya kadın savuruyor sa israv yaporsa adamın emeğini boşa harciyursa nasıl araştırma dan karar veriyorBeğen
-
AVRUPALI 19 dakika önce Şikayet EtDünyada istediklerini yaptırıp bir adım önde gidiyorlar fakat ahirette hesapları ne olacakBeğen Toplam 1 beğeni
-
Misafir 28 dakika önce Şikayet EtKadın iftira atıyorsa, evin içinde kamera mı var. Gerçekliği ispatlanmışsa, tamam, adam haketmişBeğen
-
Misafir 35 dakika önce Şikayet Etzaten bayanlar bahane arıyorlar nafaka için garibim tutumlu ol biraz demiştir oda soluğu mahkemede almıştır zaten şimdi tüm haklar kadından yana kadın ne derse o.Beğen
-
Misafir 46 dakika önce Şikayet Etbunlar tam bir saçma bahanelerdir hakimler butur davalarda nasihat ve kışlık arasınlarBeğen Toplam 1 beğeni