Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!
Gaziantep'te bir fabrikada bulunan suyu içen 25 işçi, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.
GİRİŞ 26.06.2026 13:38
GÜNCELLEME 26.06.2026 13:39
Gaziantep'te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı.
Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.

25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI
Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.
KAYNAK: DHA