Başbakan Davutoğlu, İstanbul'a gitti

Başbakan Ahmet Davutoğlu, özel uçak "DAP" ile saat 09.15'te İstanbul'a gitti.

Başbakan Davutoğlu, İstanbul'a gitti
Başbakan Davutoğlu, İstanbul'a gitti
GİRİŞ 14.11.2015 09:38 GÜNCELLEME 14.11.2015 09:38

Davutoğlu'nu, Esenboğa Havalimanı'ndan Ankara Valisi Mehmet Kılıçlar, Ankara Emniyet Müdür Vekili Ahmet Hakan Arıkan ile diğer ilgiler uğurladı.

Başbakan Davutoğlu'na eşi Sare Davutoğlu da eşlik etti.

KAYNAK: AA
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
DİĞER HABERLER
Kafe ve restoran sektöründe yeni dönem! Menülerde içerik ve kalori zorunluluğu
Altında sert düşüş sonrası kritik eşik: Şirin Sarı'dan 4100 dolar uyarısı!