Başbakan Yıldırım İbadi ile telefonda görüştü

Başbakan Yıldırım ile Irak Başbakanı İbadi telefonda görüştü. Görüşmede, terörle mücadelede Irak ile yakın iş birliğine verilen önem vurgulandı.

Başbakan Yıldırım İbadi ile telefonda görüştü
Başbakan Yıldırım İbadi ile telefonda görüştü
GİRİŞ 27.03.2018 02:15 GÜNCELLEME 27.03.2018 02:15

Başbakan Binali Yıldırım ile Irak Başbakanı Haydar el-İbadi telefonda görüştü. Başbakan Yıldırım'ın, Irak Başbakanı İbadi ile telefon görüşmesinde, terörle mücadelede Irak ile yakın iş birliğine verilen önem vurgulandı.

 

YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
DİĞER HABERLER
Erdoğan'dan AK Parti Teşkilatı'na 'etkileşim avcılığı' uyarısı! 'Biz tasvip edemeyiz'
İran'da dini lider sırrı ifşa oldu: Dijital belgelerdeki gizli imza her şeyi açık etti