ABD’nin Japonya’daki askeri üssünde patlama

Japonya'nın başkenti Tokyo'nun batısındaki Sagamihara kentinde bulunan ABD'ye ait askeri tesiste, patlama meydana geldiği bildirildi.

ABD’nin Japonya’daki askeri üssünde patlama
ABD’nin Japonya’daki askeri üssünde patlama
GİRİŞ 23.08.2015 22:29 GÜNCELLEME 23.08.2015 22:29

Patlamanın, askeri tesisin ikmal depolarından birinde meydana geldiği belirtildi. Olay yerinde çalışmalarını sürdüren itfaiyeden alınan bilgiye göre patlamada ölen veya yaralanan yok. Patlamanın nedenleri araştırılıyor.
 

YORUMLAR 2
  • mehmet 10 yıl önce Şikayet Et
    JAPONLAR HİROŞİMANIN İNTİkamını alıyor
    Cevapla
  • ercu 10 yıl önce Şikayet Et
    çin kısasa kısas uygulamış...
    Cevapla
DİĞER HABERLER
Ticaret Bakanlığı: Yurt dışından getirilen eşyaların muafiyet limitlerinde değişiklik yok
Gülistan Doku soruşturması! ABD mahkemesinden Umut Altaş hakkında karar!