Eskişehir'de kağıt fabrikasında yangın

Eskişehir'de bir kağıt ve ambalaj fabrikasında çıkan yangın hasara neden oldu.

GİRİŞ 20.04.2017 02:53 GÜNCELLEME 20.04.2017 12:05

Alınan bilgiye göre, Organize Sanayi Bölgesi (OSB) 7. Cadde'de bulunan fabrikada henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürülen yangının ardından soğutma çalışması başlatıldı.

Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

YORUMLAR 1
  • sinan sirin 9 yıl önce Şikayet Et
    ormanlarımız cigerlerimiz yandı deseniz daha dogru olur
    Cevapla
DİĞER HABERLER
AK Parti Sözcüsü Çelik'ten CHP'ye uyarı: Meselenizi kendiniz halledin!
SGK prim borcu yapılandırmasında yeni dönem: Hacizler duruyor, faiz düşüyor