Sıfır diye heyecanla satın aldı: Geçmişini öğrenince iade etti
Teksaslı tüketici, 'sıfır' diye teslim aldığı Cybertruck'ın 4 aydır depoda beklediğini öğrenince aracı iade etti. Sektör analistleri, modeldeki talep daralmasının önemini vurguluyor.
Teksaslı tüketici Reza Soltani, sipariş ettiği Tesla Cybertruck aracının teslimat hızından şüphelenerek dijital kayıtları inceledi.
Müşteri temsilcisiyle yapılan görüşmeler sonucunda, aracın aslında 8 Ocak'ta üretim bandından indiği ve dört ay boyunca depoda bekletildiği doğrulandı. Soltani, bu durumu güven sarsıcı bularak iade sürecini başlattı.

AĞIR YARALAMA RİSKİ VAR
Otomotiv sektörü analistleri, Cybertruck modelinde yaşanan bu durumu, teknik geri çağırmalar ve azalan talep dengesiyle ilişkilendiriyor. Üretim fazlası stokların depolarda birikmesi, markanın teslimat süreçlerindeki şeffaflık tartışmalarını yeniden gündeme getirdi.
Öte yandan, Interesting Engineering tarafından paylaşılan askeri raporlara göre, ABD Ordusu Gümrük Dairesi, Cybertruck'ın Avrupa'ya girişini yasakladı.
Karar metninde, aracın keskin hatlı paslanmaz çelik tasarımının AB güvenlik regülasyonlarıyla uyumsuz olduğu ve özellikle yayalar ile bisikletliler üzerinde ağır yaralanma riski oluşturduğu belirtildi.
-
Müfettiş 1 hafta önce Şikayet EtBu sanki bir evin yürüyen çatısı estetikten uzak ne kaba ve tipsiz bir şey...Beğen Toplam 3 beğeni
-
Ali 1 hafta önce Şikayet EtBu araba diğer Tesla modellerinden daha da tipsiz sanki sanayide bir ustaya yaptırılmış gibi duruyor neden alırlar ki nesine heyecan duyarlar anlaşılmazBeğen Toplam 5 beğeni
-
Taner Bilgin 2 hafta önce Şikayet EtTürkiye'de benzinin pahalı olması halkı haklı olarak elektrikli arabalara yönlendirdi. Komşum çatısında ürettiği elektrik ile Millî Gururumuz TOGG ile ücretsiz geziyor, bunu gören diğer komşular hem bedava dolaşan hem de üç yıldır Sanayiye uğramayan Millî Gururumuz TOGG satın almaya başladı. Tasarrufla TOGG şimdiden 5 de bir fiyatını karşıladı,helal olsun.Beğen Toplam 42 beğeni
-
cemil 2 hafta önce Şikayet Etelektrik simdilik iyi, alim maliyeti yuksek fakat masraflari dusuk. kendi elektrigini uretebiliyorsan daha karli, gerci onada bi kulp bukurlar yakinda. darisi benzin dizel diyenlerin basinaBeğen Toplam 7 beğeni