Emeklilere bedava oldu: SGK resmen duyurdu!
Emeklilere müjdeli haber hala devam ediyor. SGK resmen duyurdu. Kaplıca tedavileri belirli şartlar altında ücretsiz.
Emeklilere SGK tarafından sağlanan kaplıca tedavileri ücretsiz şekilde 2026 yılında da devam ediyor.
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), kaplıca tedavilerine ait yol, gündelik ve refakatçi giderlerinin bazı şartlar doğrultusunda karşılamaktadır.

EMEKLİLERE BEDAVA OLDU: SGK RESMEN DUYURDU!
Emekliler, Sağlık Bakanlığı'na bağlı kaplıca tedavi merkezlerinden şu tedavileri bedava alabilecek:
-
Romatizmal Rahatsızlıklar
-
Solunum Yolu Hastalıkları
-
Cilt Problemleri
-
Mide ve Bağırsak Sorunları
-
Böbrek ve İdrar Yolu Rahatsızlıkları
KAPLICA TEDAVİSİNİ SGK KARŞILIYOR MU?
SGK, emeklilere Sağlık Bakanlığı'na bağlı kaplıca tesislerinden ömür boyu ücretsiz yararlanma hakkı tanıdı. Ulaşım desteği de verilecek.
SGK tıbbi seans ücretini, en yakın tesise olan yol masrafınızı ve tıbbi zorunluluk var ise refakatçinizin giderlerini karşılamaktadır.
Lakin otellerdeki lüks konaklama, ekstra yemek veya kişisel harcamalar kapsam dışında olduğunu belirtelim.
EMEKLİLERE BEDAVA KAPLICA KULLANIMININ ŞARTLARI
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon ya da Tıbbi Ekoloji ve Hidroklimatoloji uzman hekimlerinin yer aldığı sağlık kurulları tarafından rapor düzenlenme gerekmektedir.
Raporun çıktığı gün dahil 5 iş günü içinde tesise müracaat edilmelidir. Süre aşılırsa 6 ay içinde yeni sevk alınması gerekir.
-
Misafir 2 gün önce Şikayet Etşeker hasdasıyım ınsulın ınesının ucunu aşk vermıyor parasıynan alıyomBeğen Toplam 1 beğeni
-
Misafir 3 gün önce Şikayet EtÇok sevinmeyin doktor raporu almak çok zor heyet raporu almak gerekiyorBeğen Toplam 2 beğeni
-
misafir 4 gün önce Şikayet EtGidilecek kaplıcaların listesi de verilmeli geneli lüxBeğen Toplam 4 beğeni
-
Ali Can 1 hafta önce Şikayet EtMaaş 20.000 tl kiralar 25.000.Beğen Toplam 21 beğeni
-
Vatandaş 2 gün önce Şikayet EtŞimdi mi aklın başına geldi. Bunları zamanında düşünseydin.Beğen
-
Sabri özarslan 1 hafta önce Şikayet EtBedava israfa yol açar.yüzde 10 da olsa bir ücret alınmalı.üstelik kaplıca çalışanları bedavacı diye emekliye saygı göstermezler..Maaşlara bir miktar zam ister.ayrıca kaplıca harcaması için bilet te verilebilir...Beğen Toplam 12 beğeni