SGK'dan son çağrı! 31 Ağustos'a kadar ilk taksiti ödemezseniz fırsat kaçıyor

Sosyal Güvenlik Kurumu, biriken prim borçları için tecil ve taksitlendirme sürecini hatırlattı. Mükelleflerin hak kaybına uğramaması için 31 Ağustos 2026 mesai bitimine kadar ilk ödemeyi yapması gerekiyor.

SGK'dan son çağrı! 31 Ağustos'a kadar ilk taksiti ödemezseniz fırsat kaçıyor
SGK'dan son çağrı! 31 Ağustos'a kadar ilk taksiti ödemezseniz fırsat kaçıyor
GİRİŞ 25.06.2026 16:08 GÜNCELLEME 25.06.2026 16:09

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), prim borçlarını yapılandırmak isteyen mükellefler için resmi takvimi güncelledi. Kurum tarafından yapılan açıklamada, borç tutarı gözetilmeksizin tüm tecil ve taksitlendirme taleplerinin 31 Ağustos 2026 tarihine kadar ilgili Sosyal Güvenlik İl Müdürlüklerine iletilmesi gerektiği belirtildi.

EVRAKLARA NEREDEN ERİŞİM SAĞLANIYOR?

İşlemlerin tamamlanabilmesi için mükelleflerin 'Tecil ve Taksitlendirme Talep Formu' ile 'Çok Zor Durum Raporu veya Mali Durum Bildirim Formu'nu eksiksiz doldurmaları bekleniyor. Gerekli tüm evraklara SGK'nın resmi internet sitesindeki 'Form ve Dilekçeler' sekmesinden erişim sağlanabiliyor.

Uzmanlar, ilk taksit ödemesinin gerçekleştirilmemesi durumunda yapılandırma talebinin geçersiz sayılacağını hatırlatıyor.

Ödeme takvimini kaçıranların icra takip süreçlerine maruz kalmamak adına işlemleri son güne bırakmadan tamamlamaları tavsiye ediliyor.

İbrahim Turna Haber7.com - Haber Editörü
Haber 7 - İbrahim Turna

Editör Hakkında

1996 yılında İstanbul'da doğdu. Beykent Üniversitesi Yeni Medya (İngilizce) bölümünden mezun oldu. Kanal 7 Medya Grubu'na bağlı haber7.com bünyesinde mesleki hayatına devam etmektedir.
YORUMLAR 1
  • maho 48 dakika önce Şikayet Et
    bu formlar ssk sayfasında var ama ssk çağın gerisinde sistemden müracat edemiyorsun gidip saat lerce sıra bekleyip işlemini yapacaksın belki de günlerce sıra bekelyeceksin
    Cevapla
DİĞER HABERLER
Son dakika: Üç belediye başkanı daha AK Parti'ye katıldı!
Kahramanmaraş'ta bina yangını: 3 kişi öldü!