Düğün salonunun tuvaletinde tavuk kestiler

Sapanca'da anlamsız bir eylem... Sakarya'nın Sapanca ilçesinde bulunan belediye düğün salonuna giren kimliği belirsiz kişiler kapıları kırıp tuvalette tavuk kesti.

Düğün salonunun tuvaletinde tavuk kestiler
Düğün salonunun tuvaletinde tavuk kestiler
GİRİŞ 13.03.2013 08:45 GÜNCELLEME 13.03.2013 08:45

Sapanca Gölü kenarında bulunan Belediye Düğün salonuna kimliği belirsiz şahıslar ilk olarak yol kenarında bulunan kapıyı kırdı. Şahıslar daha sonra tuvaletin kapısını kırarak yanlarında getirdikleri tavuğu burada kesti. Bir süre burada tavuğu parçalayan şahıslar daha sonra tavuk parçalarını da bırakarak belediye düğün salonundan ayrıldı. Olay ise ertesi gün salona gelen görevli tarafından fark edildi. Kırılan kapıyı tamir eden görevliler benzer bir olayın yaşanmaması için önlemleri arttırdı.

KAYNAK: İHA
YORUMLAR 1
  • Marslı 13 yıl önce Şikayet Et
    vayy bee ne anlamlı olmuş... memlekette ne sapıklar var arkadaşş!!
    Cevapla
DİĞER HABERLER
Son dakika: Rüşvet operasyonu! Belediye Başkanı Akpolat dahil 35 şüpheli tutuklandı
Arap medyası Trump'ın teklifini konuşuyor: Kanlı planı Türkiye ve S. Arabistan bozdu