Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi

Avustralyalı bir turist, domuz gribi şüphesiyle Tekirdağ Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi
Tekirdağ'da domuz gribi şüphesi
GİRİŞ 26.06.2009 22:35 GÜNCELLEME 26.06.2009 22:35

Tekirdağ Devlet Hastanesi Başhekimi Cengiz Becerir, AA muhabirine yaptığı açıklamada,Avustralyalı bir turistin domuz gribi şüphesiyle intaniye servisinde gözetim altına alındığını söyledi.

Hastanede de karantina uygulamasına başladıklarını ifade eden Becerir, Avustralyalı turistin durumunun önümüzdeki saatlerde netlik kazanacağını kaydetti.

KAYNAK: AA
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
DİĞER HABERLER
İstanbul merkezli 11 ilde organize suç örgütlerine operasyon: 51 gözaltı
Son dakika duyurdular! Rusya'ya dev operasyon! Saldırılar 40 gün sürecek