Başbakan Yıldırım, İbadi ile görüştü

Başbakan Yıldırım ile Irak Başbakanı İbadi telefonda görüştü.

Başbakan Yıldırım, İbadi ile görüştü
Başbakan Yıldırım, İbadi ile görüştü
GİRİŞ 25.11.2017 15:42 GÜNCELLEME 25.11.2017 16:14

Başbakan Yıldırım ile Irak Başbakanı İbadi'nin telefon görüşmesinde, terörle mücadelede üst düzey diyalog ve temasların yoğun şekilde sürdürülmesi hususunda mutabık kalındı

 

YORUMLAR 1
  • mitat 8 yıl önce Şikayet Et
    pkk sincar ve kandilde cirit atıyor bu ibadi ise hiçbir şey yapmıyor
    Cevapla
DİĞER HABERLER
Son dakika haberi! Trump: Erdoğan gel dedi, gidiyorum
Netanyahu Trump’a darbe mi planlıyor?