'Sözcü Gazetesi İsviçreli şirkete satıldı' haberine Sözcü'den açıklama

İsviçre'de kurulan Beme Media A.G adlı şirketin Sözcü Gazetesi'nin yeni sahibi olduğu iddia edildi. Buna göre şirketin yönetim kurulu başkanı Boyd Zachery Brannon olurken, Sözcü'nün sahibi Burak Akbay ise yeni şirkette yönetim kurulu üyesi olarak görev aldı. Gazetenin Avukatı İsmail Yılmaz 'Sözcü Gazetesi satılmadı. Sözcü’nün sahibi Burak Akbay’dır.' açıklaması yaparak iddiaları yalanladı.

'Sözcü Gazetesi İsviçreli şirkete satıldı' haberine Sözcü'den açıklama
'Sözcü Gazetesi İsviçreli şirkete satıldı' haberine Sözcü'den açıklama
GİRİŞ 19.11.2020 00:16 GÜNCELLEME 19.11.2020 03:43
Bu Habere 50 Yorum Yapılmış

Sözcü Gazetesi, Korkusuz Gazetesi, GırGır, Amk (Spor), Sözcü TV ve sozcu.com.tr şirketlerinin sahibi olan Estetik Yayıncılık şirketinin merkezinin ise İsviçre’ye taşındığı iddia edildi.

MART AYINDA İSVİÇRE MERKEZLİ ŞİRKET TEK SAHİP OLDU

Medyakoridoru'nun haberine göre Sözcü’nün, yani Estetik Yayıncılık’ın tek sahibi haline gelen Beme Media A.G’nin yönetim kurulu başkanı Boyd Zachery Brannon olurken, Akbay ise yönetim kurulu üyesi oldu. Şirket, daha önce farklı bir isme sahip iken yeni adı Beme Media olarak belirlendi. Şirketin İsviçre ticaret kurumu kayıtlarındaki adresi de Ticaret Sicil Gazetesi’nde yer aldı.

Beme Media AG yönetimi

İşte, o belgeler:

Sözcü Gazetesi'nin yeni sahibi İsviçre'de kurulan bir şirket oldu

Sözcü Gazetesi'nin yeni sahibi İsviçre'de kurulan bir şirket oldu“SÖZCÜ SATILDI” İDDİALARINA SÖZCÜ'DEN AÇIKLAMA

Bu iddialara gazetenin avukatı İsmail Yılmaz’dan cevap geldi. Medyaradar’a açıklama yapan Av.İsmail Yılmaz, “Sözcü Gazetesi satılmadı. Sözcü’nün sahibi Burak Akbay’dır. Gerçek dışı bilgi yayarak, Sözcü’ye zarar vermek isteyenlere karşı gerekli yasal işlemler yapılacaktır” şeklinde konuştu.

ETİKETLER
yeni sahibi
YAZDIR
YORUMLAR 50
  • eci 8 ay önce Şikayet Et
    netice ne...yahudi gazetesi...bizdeki tasmalılar okusun..Atatürk ü ağızları alıp onun kurduğu bu ülkeyi kardeşleriyle bölmeye parçalamaya çalışıyorlar
    Cevapla
  • Dervaz 8 ay önce Şikayet Et
    Ve yeni sahip yahudi Değişen birşey yok ha eski sahibi ha yeni sahibi aynı yalanlara devam Kapın fox sözcüyü halt tv tele 1 bunlar ülkede kaos için ugrasiyorlar
    Cevapla
  • Sedat 8 ay önce Şikayet Et
    yurt dışından fonlanan muhalifler(!)...
    Cevapla
  • Chp 8 ay önce Şikayet Et
    Biraz daha milli olmuş
    Cevapla
  • Brhm 8 ay önce Şikayet Et
    Özünde satılmış bir gazete olduğu için gayet normaldir.
    Cevapla
Daha fazla yorum görüntüle
DİĞER HABERLER
Sosyal medya fenomeni Batuhan Onur Maz, çekim yapmasına izin verilmeyince itfaiyeye iftira attı
Leman Dergisi'nden bir skandal daha: Rezil karikatür!