ÇOK OKUNANLAR

ÇOK YORUMLANAN

Ahmedinejad'ın uçağında namaz

Ahmedinejad'ın uçağında namaz

İran Cumhurbaşkanı Ahmedinejad'ın başkanlık uçağından ilk görüntüler basına yansıdı. İşte, İran liderin yurtdışı gezilerine çıktığı uçağından kareler:

ABD'nin hedefindeki lider, İran Cumhurbaşkanı Mahmut Ahmedinejad, şimdi tüm yurtdışı gezilerinde kullandığı başkanlık uçağından basına yansıyan ilk fotoğraflarla  gündemde.

İran Cumhurbaşkanı, uçağın içinde çekilen bir fotoğrafta namaz kılarken görülüyor.

Bir diğer fotoğrafta ise, geziye katılan diğer heyet üyeleri de İran lideriyle saf tutarken görülüyor.

Başkanlık uçağının içinden bir başka karede, Ahmedinecad, Irak hükümet sözcüsü Ali El Debbağ ile dizüstü bilgisayarının başında görülüyor.

Hürriyet

Bu haber 50966 kez okundu.

  • YORUM YAZ
  • ARKADAŞINA GÖNDER
  • HABERİ YAZDIR

Söz sizde!

HABER7 üyesi olarak haberlerimizle ilgili görüş belirtebilirsin.

Allah Allah ne Günlere Kaldık

No name sağol. İran, nerdesin delioğlan? Hayallerin şehri bir an ki kayboldu ortadan....

2008-10-12 18:33:04

İNCİ söyledim herşey doğrudur

ezan günde 3 kere okunur bayanlar saçları yarıya kadar örtülüdr ve yüzleri gayet güzel makyajlıdır alkol yasaktır fakat bizden çok alkol içtikleri kesin ramazan bayramıda onlar için okadar degerli deildir tatil felan yapmazlar kendini kılbaçlayan gruplar görebilirsiniz ve buna yasaları izin verior göya günahları siliniomus trafiği felakettir ist. trafinin gözünü sevim ve tahranda 6 saat dolaşınca 3 paket sigara içmiş gibi zararlı havası vardır topraklamaları yoktur sık sık çarpılırsınız :) hepsi doğrudur

2008-10-12 16:20:44

Yahudi Basını geneeee

Sex için satın alınan yüzlerce uşak var ama hiç biri buakdar hedef haline gelemdi. Adam ne güzel işte ibadetini yerde de göktede yapıyor. Ama ahlaksızlığı yerdede göktede eksik etmeyenler baştacı oluyor.

2008-10-12 15:48:26

AHMET PAKSOY KARDEŞİ ME

şuan dünyanın hiçbir yerinde islam yaşanmıyor biz öyle sanıyoruz islam ın sadece uhrevi boyutu bireysel olarak yapılıyor eğer böyle olsa idi kitap okadar çok ayet olmazdı bir gün önce amerika ve israil dostumuz diyen ahmedinejat bi gün sonra sizi mahvedeceğiz diyor islamın müslümanın ırağı iranı arabı olmaz böyle olduğu sürecede parçalanmış dilimlenmiş ve sömürülen olur ALLAH cc asla kafirleri dost edinmememizi söylüyor ama bak bi müslüman devlet liderlerine neredeler kimi dost ediniyorlar bariiz belli

2008-10-12 14:38:44

Farz namzdan gösteriş olmaz

Bazı arkadaşlar, yine fetvaya kalkışıyorlar ama Şeair-i İslamiye'nin en büyüğü olan farz namazın gösterişi olmaz. Her yerde, her zaman kılınır. Okulda, evde, kilisede vs. her yerde ve herkesin önünde. Ama teheccüdünüzü gizli gizli kılın veya nafile orucunuzu gizli tutun.

2008-10-12 14:23:53

Tek Cevap

Arkadaşlar Ben Bu konunun Tüm Yorumlarını okudum (silinenler dahil ) konunun Tek Cevabının Hucurat Suresinin 6. Ayeti yeter diyorum. Mutlaka bakılmalı ayete. Bukadar emek sarf eden arkadaşlar muhakkak bakacaktır. Ayrıca Bu haberin hangi kaynaktan oldugunu Dipnota bakmak yeterli Hürriyet..

2008-10-12 14:17:31

tebrikler

arkadaşlar bizim idarecilerde birgün böyleolacak inşalah allah enkısazamanda nasipetsin seviyoruz seni ahmedinejat yolun bahtın açık olsun

2008-10-12 14:16:21

Allah Her şeyi ve Tabi Ki de Kalplerimizi de biliyor

Ben Allah a Paegamberlerinin Hepsine inanıyorum Paeygamberimiz ise Son Peygamber ve Allahın emir silsilesini tamamlaması dolayısıyla bizim peygamberimizdir.Ahmedi Nejat ve Halkının Aliyi elçi kabul etmesi ve onu üstün görmesi onun bileceği ve onun sorumlu olacağı vaziyettir. Namazı da insan Allah a kılar bu foto yu yayınlamasının sebebini bilemem biz Türkler Son zamanlar da çok Niyet okuyoruz da Kitap okumuyoruz. Boş verin İranlı öyle yapsın Önemli olan Biz Türklerin dururmudur. Nejat iranın cum başkanıdır.

2008-10-12 13:59:19

Emin misiniz?

no name kardeş ya da doğruluğu konusunda Şeki olmayan kardeş Emin misiniz ezanın öyle okunduğu konusuda?

2008-10-12 13:42:25

mehmet duran

Mehmet kardeş merak etme bizim yöneticilerimizde gayet cesaretlidir. Olmasa zaten bu gizli kapaklı işleri ortaya kim çıkaracaktı. Deniz Baykal'mı. Açığa çıkarmayı bırak halen avukatlığını yapıyor sağolsun. Recep Tayyip Erdoğan kadar cesaretli bir lider gelmedi Türkiye'nin başına...

2008-10-12 12:01:40

ben batı yı deil gerçekleri söylüyorum

arkadalaş kimse beni yanlış anlamasın turban düşmanı veya chp yanlısı anlamasın ben im annem ve ablam türbanlıdır 5 vakit namazda kılarlarlar söylemek şu insan 10 gün boyunca birkez olsun ezan sesi duymazmı ve ezan günde 3 kere okunur iranda sonunada eşhedü enne muhammeden resulullah'' tan sonra ''hayyalessela'' değil ''ali ülullahul veliüllah eklerler bunudamı duymadın arkadas okadar kalmışsın ben islamın destekçisiyim iranın değil eger kimede oy attımı bilmek istersen akp verdim ama iran rejimini sevmiyrm

2008-10-12 01:05:38

"no name" haklıdır

Ona tamamen katılıyorum. Dün bunları anlattım ama biraz ileri gittim galiba, yayınlandı ve kaldırıldı. Onlar, elçisini şehit ettikleri için Peygamberimizin bedduasını aldılar. No name'nin anlattıkları mürted olduklarının delilidir. Onlardan hayır çıkmaz, dostta olmaz.

2008-10-11 23:43:02

no name

bende iranda 2 sene yaşadım ve senin anlattıklarınla alakalı hiç bir şeye rastlamadım ... iran islamı en güüzel bir şekilde yaşıyor ... batı medyasındaki yalanları buraya taşıma lütfen

2008-10-11 21:45:49

Normal birşey

Artık müslümanlık öyle bir vaziyet alımış ki namaz kılan adama bir acayip bakar oldular. Adamın vazivesi yani müslümanın vazifelerinden birisi namaz kılmak. Normal bir olay. Bizim başbakanımızda kılıyor vs vs de kılıyor.

2008-10-11 18:51:03

ben iranda 10 gün kaldim

bundan 2 sene önce iş için irana gidecektim gitmeden önce sizler gibi bende iranı islam cumhuriyeti olarak bilirdum fakat gittimde kadınların turbanlarının yarıya kadar olmaları Hz.ALİ yi Peygamber Efendimiz HZ Muhammed (s.a.v) dan daha ustun tutmaları ben cok uzdu sunu belirtmek isterimki kesinlikli bizimkadar efendimize hurmet göstermiyorlar ama Hz. ali dediniz zamn akan sular duruo onlar için . bide reklam için namazını eleme izletmek önce Allahın Resulune itaat edin kymt günü Hz.Ali size hesab soracak!!

2008-10-11 17:35:36

DÜNYA ADAM GÖRSUN ....

bizler hep asyalı ortadoğulu kimliksiz veya kimliklerini kaybeden yerine batıyı taklit eden cumhurları gördük hata EN BÜYÜK KERAFİ [içki] BARDAKTA İÇEN cumhurlarıda gördük seningibi dik düranı görmedik AHMED E NEJAD YÜRÜ YOLUNA KURBAN

2008-10-11 16:51:49

Show

İbadetin Gizlisi Makbuldür. Kameralar Karşısında Namaz Kılınca vay be mi dememiz lazım. Yakışmadı..

2008-10-11 15:57:53

deve üst.namaz

deve ile uçak aynı şeymi kardesim lütfen ayıboluyor.birinde iner namazını kılarsın diğerinin de paraşütle atlayıp namaz kılacak değil.bu meselelerin fetvası vardır niye kafa yoruyorsunuz ki.ortada bi yanlışlık yok. birde başka bir arkadaşımız tesisatçı örneği vermiş .o zaman yalancı ve münafık olursun..Kimsenin kalbini bilemezsin.fakat her müslüman namaz kılmak zorundadır.kılmayan büyük günahkar olur.büyük günahlarda ısrar edenin sonu azab ile ateş olur.Allah Teala hepimizi muhafaza etsin.

2008-10-11 15:43:38

doğal ve zeki bir insan o kadar

indirin bu haberi artık yeter kendi ülkesinde yayınlansin bize ne

2008-10-11 15:43:24

Abartmayın kendine musluman herkes

Ne oldu kendine bize ne kaç gündür haber yapılıyor namaz kılan mı görmedik...

2008-10-11 15:40:23

Eeeeeeee ne güzeel işte

Bunda ne var ki elhamdülillah müslüman adam kılacak tabi kazaya bırakacak hali yok ya, hem risale-i nurda şöyle deniyor ^^kainatta en mühim hakikat imandır imandan sonra namazdır^^diye devam ediyor.bilmeyenlere duyurlulur,ayrıca bunun gösterişle falanda bir ilgisi olduğunu sanmıyıorum

2008-10-11 15:14:19

Sa

temiz olan heryerde namaz kılnır fakat namaz kılarken resminin cekilmesine müsade etmek üstüne üstlük bunu yaymak biraz riyadır bana gore ... ben gorsem veya gormesem ne faydam var ... ahmedinecadı severim ama bu tür seyleri yapıyor keske yapmasa ... her yerde namazını kılsın kimseden cekinmesin fakat bunun fotografını cektirmek hadi senden izinsiz cektiler müsade etmemen lazım ...

2008-10-11 15:04:05

gösteriş olmaz

bazı arkadaşların gösteriş yorumlarına katılmıyorum,şöyleki farz namazları yani 5 vakit kıldığımız namazlar nerede olursa olsun gösteriş olmaz.ancak kaza ve nafile namazlarında gösteriş olur çünkü o namazları istediğin zaman kılarsın,farz namazların hemen kılmak lazım onun için mekan seçilmez her yerde kılınır.bi de bizimkilere bak namaz kılarsan yobaz oluyorsun gerici oluyorsun.Allah en iyisini bilir.

2008-10-11 15:00:40

gösteriş

dinimizde seferi namazı diye bir kolaylık var peygamberimiz zamanında deve üstünde namaz kılanı hiç duymadım. madem bu kadar samimilerse neden fotoğraf çektiriyorlarki fotocu müslüman değilmi neden cemaate katılmıyor :(

2008-10-11 14:00:27

Kılacak Tabii..

Yok gizli olmalıymışda bilmem ne.. ne alakası var kardeşim. Allahın emri namaz niye gizli olacakmış, bu herkesin allaha olan borcu. Adam Darül islam'ın cumhur başkanı Namaz Kılmış olması gayet normal niye Haber oluyor onu anlamadım...

2008-10-11 12:38:23

sialar su anki durumlari ile...

biz ehli sunnet vel cemaattan fersah fersah ileridedirler... allah yar ve yardimcilari olsun.. allah onlardan bu cihette razi olsun

2008-10-11 12:36:35

Heryerde Herzaman NAMAZ

bazı yorumcu kardeşlerime katılmıyorum... Namazın Gösterişi olmaz heryerde herzaman başın dik gönlün gösteriş vesvesinden uzak namazını eda edersinki aynı zamanda çevrendekilere hatırlatırsın. Namazı gizli açık her şekilde hayata entegre etmek gerekki nefisler toplumlar kurtuluş kapısı bulsun. Beynamazların rahatsızlıklarına aldırmadan KILIN KARDEŞİM...

2008-10-11 12:33:47

cahil cesareti

şia fıkhında hareket halnde bir yerde namaz caiz değildir o açıdan sünnilerin seyir halindeki otobüs vapur gemi uçak ve trende namaz kıldığı gibi kılmazlar ancak bu araçlar durduğunda kılınabilir bilmeyenler öğrensin.

2008-10-11 12:27:37

müslüman

iki insan ele alalım ben bu iki insan hakkında hiç bişey bilmiyorum biri müslüman diğeri değil ben onlara hiç bir şey sormadan hareketlerine bakarak onları bir gün takip ederek hangisi müslüman nasıl karar veririm bu sorunun cevabı bizlerin gerçekten müslümanmı değilmi bunu göstermezmi müslüman bi ailede doğmam benim için bir torpilmi ben tesisatçıyım desem benim tesisatçı olmamı nasıl ıspatlarım saygılar

2008-10-11 12:09:34

katılıyorum

ahmet arslan sana katılıyorum, bu bizim ibadetimiz. namaz kılmak müslümanlara has birşey. ahmedinejad bey de dolayısıyla kılıyor veya kılmış.. bunu kalkıp haber yapmak çok saçma geldi bana. söylenecekleri söylemişsin zaten.

2008-10-11 10:31:10

vaybe dinden ne kadar uzaklaşmışız

aslında adamın yaptığı yada fotoğrafı çekenin yaptığı yanlış dini ibadetini gösteriş için yapar gibi bişey çıkmış ortaya ama asıl benim kafama takılan olaysa müslüman olarak yapmamız gereken bişey zaten namaz adamın bunu yapması kadar doğal bişey yok ama biz bunu çok anormalmiş gibi haber yapmamız garip doğrusu

2008-10-11 10:14:00

editor bey

EDİTÖR’ÜN NOTU: Lütfen bakınız Haber7 yorumları için genel bir ikaz http://www.haber7.com/haber/20080624/Haber-7-yorumlari-icin-genel-ikazlar.php selamlar

2008-10-11 09:22:36

namaz

gizli olarak kılsaydı daha iyi olmaz mıydı? show amaçlı da olamaz mı? önemli olan insanın ahlaklı olması dürüst erdemli olmasıdır.insan namazından çalabilir bence.namaz böyle gösterilmesi hoş olmuyor.her namaz kılan müslümanlığının tüm gereklerini yerine getiriyor mu? ibadet hayatını büyük yerlerde olan insanların sergilemesi bence güzel bir durum değil....

2008-10-11 09:14:00

Allahın vaadi

Mevlam vadinden dönmeyeceğini söylüyor bize ayati kerimede, bir başka ayettede Allah oyunları en güzel oynayandır diyor.. İşte o vaadden bir örnek İran ,, İşte o oyundan en güzel örnek Abd be Avrupa onlar birbirleriyle oynarken,, hata bir birlerine homurdanmaya başlarken.. Bize verilen bu fırsatı birbirimize yardımcı olarak tamamlarsak.. Bu dünyanın tekrar jandarma olma fıratını yakalayacağız.. Unutmayın bu da Allahın vaadi..

2008-10-11 08:43:13

halil sarıaslan abiciğim

karefe gelirse msn ye benimdir. k.ıraka girmek sorunları kökünden halleder. neden dersen bak özel harekatçılar doğuya sevkediliyor. sen daha iyi bilirsinde o hainler ö.hpolislerindne korktukları kadar Allahtan korksaydı cennetlik olurlardı.

2008-10-11 03:58:11

yatıyorum

gri şey,barzani ve talabani bu memnleketde kimler ağırlamadı ki?silopi j.ilçe taburunda skorski ve kobralarla getirtilip ne alemler yapıldı bir bilsen!bak,güçlü olanın zayıfla diyaloğunda hep güçsüz olan taviz verir bunu unutma ve bak nerde eski talabani ve barzani?ekle görüşelim.

2008-10-11 03:45:03

üstadım.

ESTAĞFURULLAH...:))

2008-10-11 03:44:16

yorum

entepli bende yanı başın 31 vilayedden olup yani adım soyadım vilayet plakam ardına hot. devam eyle.giydirme sanatını soran mübarek şahsiyete duyurulur üsdadım davut efendidir bu böyle biline.k.ıraka saldırmak sorunları çözmez,gri şeeeyy !

2008-10-11 03:39:41

istikamet üzere olmak

ahmedincad mütevazi bir kişilik.namaz kılarken fotolanması hüsnü zanla örnek bir davranış olarak değerlendirilmelidir.uçakta kıldı diye abartmaya gerek yok. mezhep konusu ise burada tartışılmayla anlaşılacak bir şey değil.Allah tüm inananları ıslah ve mağfiret etsin..örneğimiz sadece K.Kerim ve Hz.Peygamber olmalıdır vede küçük ve şüpheli gördüğümüz işlerden kaçınmaya çalışılmalıdır. yaşadığımız devir sadece imanı kurtarma devri..selamlar.

2008-10-11 02:56:56

halil sarıaslan abiciğim

yahu ben niye anlatamıyorum. işini bırakman işine sebep olacak. seçeneğin ne olabilir? bend ebiliyorum namazın asla kazası olmaz. tek kelime kılınacaktır. benim öğrendiğimde budur. ayrıca msn olayı çok iyi olur valla abi sen bi şansını dene yaz. belki editör yayınlar. benle editörün arası limonu bu aralar :)

2008-10-11 02:24:51

HÜSEYİN ALTIN'IN BİR ŞARKISI VARDI...

''bir parça ekmeği ikiye böldük.beraber ağlayıp beraber güldük.biz bu günler gibi ne günler gördük.sabır et sevdiğim allah büyüktür.''ilgili vatandaşa duyurulur:))nereden de aklıma geldi gecenin bu saatinde hüseyin altın abimizin bu şarkısı?gerçekten de türkiye'de değeri tam anlaşılamayan,kadife sesli çok kalite bir sanatçıydı.ayrıca giydirme sanatını güzel öğrenmişsin üstad:))hocan kimdi acaba?:))

2008-10-11 02:24:18

ayrıca

soksunlar bakalım 50 bin asker bir uçak filosu bir tank taburu. bakalım o zman pkk diye bişey kalıyormu. bunu yapmakta sadece cesur bir lider ister. o cesarette malesef liderlerimizde yok.

2008-10-11 02:12:21

halil sarıaslan abiciğim

canın sağolsun sonuçta antepliyiz. acısız yaşamayız :)) şaka bi yanada yok abi sayın başbakanımız cesaretli olsa abd ye barzani talabaniye eyvallah etmez. şimdi kandilde bizim askerimiz olurdu. haaa dersenki mevcut liderler içinde böyle birisi varmı malesef yok. vallahi yeminle o cesareti gösterip yerle bir etsinler kuzey ırakı bende oy verecem kendisine. istediğim sadece çıkıp abd ye diyecek sen terör diye afganistana ıraka girdin bende giriyorum diyecek. hem bizim kesin delillerimizde var.

2008-10-11 02:10:07

elbette

üstadım elbette, ilgili yere ulaştım konuya ilişkin uyarıda bulundum ALLAH cc onlardan razı olsun yapılan yanlışa müdahale ettiler..herkes haddini bilmeli iftira yok,hakaret yok!

2008-10-11 02:09:03

aaahh ah

gri kurdum değil fabrikada ki iş,savaş halinde bile namazı kazaya bırakamazsın.fıkıh oku az,yahu çocuk kızdırma beni efelenip durma :)))

2008-10-11 02:06:21

yalnız kurt

bak şu senin davut abin varya iyi ,güzel,hoş bir kardeşim ama dünya işlerine fazlaca dalmış ona öle söle.ben ona msn verdim 1 ayı geçti lütfedip eklemedi.ona deki abimin msn sini bana ver,sen ekle bi şekilde sana ulaştırsın.senle muhabbete edelim az,burdan yeterince anlatamıyor,anlaşamıyoruz ordan daha verimli birşeyler çıkacağını düşünüyorum.hadi bakem gri kurdum az üfür ciğerlerini genişlet :))) ha bu arada davut abin ehli keyf takılıyo onuda ilet bi zahmet...

2008-10-11 02:03:07

ÜSTADIM.

çok tehlikeli adamsın vesselam.sana bulaşan iflah olmuyor:))yapılan temizliğin farkında mısın?

2008-10-11 01:54:48

gri kurdum

amaller niyetlere göre değişir hadisi şerifini her alanda uygulama şansımız yok.oturup içelim benim niyetim halis diyelim olurmu?a.nejatı severim ama biraz marjinal.başbakanımız var gri kurdum ALLAH dan daha ne istiyorsun?sen hiç süs biberi yedinmi?alıp gelecem o ağzına sürecem .şuna bak ya cesaret şurubumu içtinde abilerine efeleniyon?hadi bakem sen yat uyu sütünü içmeyi ihmal etme:))) selametle gri kurdum

2008-10-11 01:51:35

ayrıca

düşünün fabrikada çalışıyoruz makinenin başında bırakabilme şansımızda yok işçiyiz sonuçta. ne yapacağız kazaya bırakmayacakmıyız. hayır ben işi bıraktım namaz kılacammı diyeceğiz. çalışmak ibadet derken Efendimiz bunlarıda kastetmedimi. tekrar söylüyorum geçerli mazeret varsa kazaya bırakılabilir ve burada kalbdeki niyet önemlidir. islamiyetin temeli kalble imandır niyettir yani namazdada oruçtada böyle olduğunu düşünüyorum. öğrendiğimde budur.

2008-10-11 01:51:03

halil sarıaslan abiciğim

ben davut abiye aynen katılıyorum ayrı düşüncede asla değilim. namazı tartışamayız bile dinin direğidir. felç olsa yatalak olsada bir kişi gerekirse gözleriyle kılmalıdır. ki ahmedi necad takdir ettiğim bir lider başımızda böyle biri olsa bu kadar cesur birisi olsa bırak birisinin pkk lı olmasını p kelimesini alfabelerinden kaldırırlar. ama ben yinede kaza olayına inanıyorum. sonuçta islamiyet kalp ile kanaat getirilen bir din. kulla Allah arasınd aolan birşey. ben bu konuda niyetin önemli olduğuna inanıyor

2008-10-11 01:43:13

ALPARSLAN KARDEŞİM-2

ve uçak rötar yaptı mı,başka sebepler mi var onu bilemiyoruz.resulullah s.a.v. efendimiz ahir ömründe sadece bir defa,ikindi namazını kazaya bırakmış,o da savaşın en şiddetli olduğu bir zamanda ve can emniyeti yokmuş.öyle derinden üzülmüş ki,düşmanlara beddua etmiştir,namazına engel oldular diye.uçaktaki,haraketli taşıtlardaki ve nehirdeki mesele islam alimlerinin fetvalarıyla sabittir.ölüm,delirme,unutma ve savaş hali dışında namaz kazaya bırakılamaz,bırakılırsa mutlaka hesabı sorulur.araştır,görüşelim.slm

2008-10-11 01:24:27

gri kurdum

ağzına acı biber sürecem uzatma davut abin uzun uzun anlatmış.yolculuğun irandan abd ye olduğunu düşün bakalım birde 2-3 saatmı sürüyor?veya sabah yada akşam namazı olduğunu düşün 2-3 saatlık bir yolculuk olsa bile vakit geçer.kulağını çekecem artık bir defada olsa doğruya doğru de civanım,gri kurdum.slm

2008-10-11 01:16:27

ALPARSLAN KARDEŞİM.-1

namazın kutsallığını bildiğini elbette biliyorum.zaten seninle ramazan'da ilk tanıştığımızda ''ezan okunuyor,teravih namazına yetişmem gerekiyor''diyerek müsade istediğini de biliyorum.zaten senin gibi ihlaslı bir kardeşime sevgim buradan kaynaklanıyor.ama dediğim gibi araştır,internette aklına gelen konuyu yaz,mutlaka karşına seni aydınlatacak bir site çıkıyor.uçak yolculuğunun kısa olması mutlaka iniş için beklemeyi gerektirir,ama biz, uçağa namaz vakti çıkmaya vakit mi bindiler,yolculuk ne kadar sürüyor

2008-10-11 01:14:48

Derya Deniz cevap

Derya Deniz kardeşim bilmiyorsan malezyaya bak uzay teknolojisinin bel kemiğidir. türkiyeye bak kurş yapmıuoruz ama tank yapıyoruz. sudi arbistan bak şahp füzelerini yapıyor.

2008-10-11 01:01:54

tarihden dinden bi haber olanlar

yavuz irana şii olduğu için değil o dönemdeki şahın yayılmacı politikası ve osmanlıyı arkadan vurma niyeti sebebiyle savaş açmıştı.imam humeyni için kullandığın aşağılık iftiralara kargalar bile bile gülüyordur.imamın cenazesi kaçırılmadı milyonlar eşliğinde defnedildi.dünyada hiç bir lider o şerefe nail olamadı.anlayacak kapasite yok belli ama vasiyetini ve mal varlığını bi araştır.sünnetsiz senin gibilerdir,edebli ol biraz terbiyesiz şey..

2008-10-11 01:01:33

doğrucu davut abi

sen yanlış anlaıdn sanırım beni. ben snein söylediğin yanlış demedim haşa. tabiki doğrudur nemazın kutsallığını biliyorum. ama Yaradan Kaza diye bir seçenek vermişse ve kazaya bırakılacak bir durum ortadaysa gayettende bırakılabilmeli. sence bu seferilik durumu ve senin anlattığın nehir durumu kazaya bırakılacak bir durummudur? sonuçta günlerce seferi değiller uçakta bikaç saat sonra inecekler. iner inmez kazasını gayettende yapbailir

2008-10-11 00:51:21

Helal olsun

Helal olsun sonun hayır olur insallah artık hilafet sizde gibi bişey biz tasıyamadık bu emaneti ...

2008-10-11 00:47:51

ALPARSLAN'IM...GÜZEL KARDEŞİM...

valla alparslan kardeşim ben bildiklerimi,inandıklarımı yazdım.çocukluğumdan beri okumaya,araştırmaya ve dinlemeye meraklı bir insanımdır.bir çok kitapta,gazetede,radyo ve tv. kanalında,canlı vaaz ve sohbetlerde bu konuları defalarca dinlemişimdir.bu konu hakkındaki bilgi ve birikimlerimi naçizane aktarmaya çalıştım.eğer güzelce araştırırsan(interneti tavsiye ederim),değerli hoca ve alimlere sorarsan haklı olduğumu göreceksin.seni seviyorum kardeşim.selamlar....

2008-10-11 00:20:20

rusya olamasaydi iranda acliktan olmustu UCAK KAFIR ICADI AMA

hic bir musluman ulkesini tarih boyunca bir tek icadi bile yok ama sordugunda dunyadiki butun icatlar onlar yapmis gibi konusurlar bana tek bir musluman ulkesi soyleyin ilac yada saglik cihazlarini yaptigini AHMED NEJAD NAMAZ KILARAKMI UCACAKSIN YOKSA UZAYAMI GIDECEKSIN allah insana akil fikir vermis ama bunu musluman kulanamiyor kafir dedigimiz kisler alahin verdgi akli fikri cok iyi kulaniyor ornek alsalarya su batida ve kafir dedikleri kisilerde azda olsa teknoliji alsalarya ama teknoliji dusmaniyiz

2008-10-11 00:19:14

EDİTÖR KARDEŞİM.

beni yanıltmadığın için teşekkür ederim:))

2008-10-11 00:12:24

EDİTÖR KARDEŞİM...

burada birkaç kardeşime yazdığım destek ve teşekkür yazısını niçin inatla makaslıyor sunuz?yoksa seviyeli ve kardeşlik dolu mesajlar sizi rahatsız mı ediyor?çok yorum yazdığımı iddia ediyorsan altlarda benim 2 katım yazanlar var.seviye var,güzel mesajlar var,birleştirici cümleler var.ben burada teşekkür etme ve destek hakkımı kullanamayacak mıyım?illaki chp'li zihniyetle saldırmamız mı gerekiyor?şimdi inadına bu eleştirimi yayınlarsın gibime geliyor.selamlar...

2008-10-11 00:02:12

doğrucu davut abi

gözboyama bu abi başka bişey değil. ibadette niyet önemlidir. gayettende kazaya bırakılacak bir durum. senin anlattığın nehir meselesindede öyle.

2008-10-10 23:48:46

Reklam diyenlere

Yaw saçma değil mi sizce ? neden reklam yapsın koskoca iran cumhur başkanı. Ondan öte adamlar resmen diyor havada karada heryerde iman ama reklam diyenler ne anlar.

2008-10-10 23:20:09

en çok yorum yapılan konu

iran konusu en çok yorum yapılan konuların başında geliyor o yüzden aynı şeyleri yazmak zorunda kalıyorum.caferiye,imamiye,zeydiye mezhep imamlarının kim olduklarını araştırın.bizim mezhep imamlarıyla aralarındaki muhabbeti,samimiyeti,ilmi alışverişleri inceleyin.belli taasuplarla yaklaşarak değerlendirmeyin.görüyorsunuz işte aklı evvelin teki mürted ilan ediyor,yanlış olduğunu söyleyince aynen benide tekfir ediyor.gelde çıldırma!ben iranlı müslümanları seviyorum arkadaş sevmeyen kendi bilir..

2008-10-10 23:12:43

sia sunni

bu konularda cok sey yazabilirim ama yazi karekter sayisi az veriliyor kopuk oluyor.sunu soyleyeyim.imam humeyni bir fetva yayınlamisti.kim sia yım deyip sunniler aleyhinde konusursa kimde sunniyim deyip sialar aleyhinde konusursa o ne sia nede sunnidir emparyalistlerin usagidir.akıllı olalım birlik ve beraber olmamiz lazim dusmanlara karsi hele su zamanlarda daha cok ihtiyacimiz var.ALLAH a emanet olun..saygilar

2008-10-10 23:02:25

zanda bulunmayın

birgun sahabenin biri savasta adami oldurecekken adam sehadet getirir ama sahebe adami oldurur.korktugu icin sahadet getirdigini zanneder.Resulullah bunu duyunca hiddetlenir derki sen adamın kalbinimi actin.der.kim lailaheillallah derse malı ve cani bize haramdır der.adamlar islamin enbuyuk dusmani amerika ve isarille bogusurken israile darbe vuruken sen sicak yataginda uyurken boyle yanlıs basit